Manly

Ska snart ut och ta en prommenad med Alexandra och Mercedes, jag som inte trodde att jag kunde prommenera mer än jag brukar göra i Hisshult men här blir det massa av prommenader. Får ju passa på när det är "svalt" väder, nu har vi runt 24 grader (20.00) är perfekt. Tror värmen ska komma tillbaks nu snart, molnen börjar bli tunnare och tunnare, hade ju några regniga dagar. Hoppas det blir fint imorgon eftersom jag är ledig och alex med så ska vi försöka ta oss till Manly beach (låter som en bra strand eller hur;), ska vara en av de finaste stränderna här i Sydney! Får bara se till att smeta på massa SPF 30, solen är grym här.
Här är en bild lånad från internet, hoppas verkligen att den är så vacker i verkligheten med...



Off for a walk now, another one! Seems like I am walking 3 hours per day here, but the weather is perfect at the moment (only 24 degrees) so have to use the time. And Alex and Mercedes know about all nice routes to walk so perfect way to explore the area.
Since both me and Alex are free tomorrow we are plannign to go to Manly beach (the name sounds good right? ;) Supposed to be one of Sydney's finest, just hope it is a s beautiful as on this picture that I found on the internet!
(Sunfactor 30 prepared -the sun is really cruel here)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback